דף הבית >> שיווק באינטרנט >> צילום וידאו
צור קשר

צילום וידאו לשיווק העסק.
איך להוציא מהסרטון שלך יותר המרות

צילום וידאו לשיווק העסק הוא אחד הכלים המרכזיים במפגש שלך עם גולשים ולקוחות בזירה הדיגיטאלית. צרכנים מעדיפים לראות סרטון על פני קריאת תכנים. קביעה זו מקבלת חיזוקים מהנתון הבא: שילוב סרטון וידאו בדף נחיתה או באתר יכול להעלות את המרת הגולשים (היחס שבין הגולשים לפונים) בעשרות אחוזים. נתון שמסביר מדוע אתרי מסחר משלבים יותר ויותר סרטוני וידאו להצגת מוצרי החנות. אין ספק, צילום וידאו לשיווק העסק הוא הזדמנות עסקית. רק צריך לדעת לנצל אותה עד תום. בשביל זה אני כאן עם כלי העבודה שלי: 

גיבוש מסרים שיווקיים משכנעים – ולא רק שהמסרים יהיו משכנעים אלא שהם יהיו משכנעים יותר מהמסרים השיווקיים של המתחרים שלך. וכידוע, מי שמשכנע טוב יותר מוכר יותר.

זיהוי יותר קהלים רלוונטיים – כבר מפיקים סרטון וידאו, משקיעים כסף, זמן מאמצים ואמצעים אז לפחות לנצל את ההשקעה כדי להגיע לכמה יותר גולשים/צופים ובהתאמה למכור יותר.

הגדרת מטרות ויעדים – סרטוני וידאו משרתים הרבה מטרות: מכירת מוצר, תדמית, הסברה, לימוד, שיעורים אינטרנטיים... ועוד. משום כך הגדרת מטרות ויעדים מדוייקות ומבוססות חקר שוק וצרכנים תניב המרות באחוזים ניכרים.

אפיון מעורבות הקהל – באיזה מוצר מדובר? מוצר המאופיין במעורבות צרכן גבוהה (בעל מעורבות רגשית גבוהה כמו טיפול בכאבי גב...) או מוצר צריכה המאופיין במעורבות צרכן נמוכה (בסיסי כמו חולצת טריקו...), ויש עוד משפיעי המרה וקניה כמו: עלות המוצר, היותו מותג או לא, מהירות אספקה, תשלומים... שמשפיעים על סוג הסרט המועדף ועל כתיבת תסריט מניע לפעולה.

גיבוש השפה התקשורתית – איזה סרטון יעבוד טוב יותר על הגולשים? כזה המציג אותך כבעל העסק אל מול המצלמה? סרטון אנימציה? צילום העסק בפעולה? אני יודעת מה עובד על הלקוחות שלך ואיך נכון לפנות אליהם – סגנון, גובה שפה, טון דיבור...

בחירת המדיום האפקטיבי – כשאומרים סרטון וידאו מיד חושבים על יו-טיוב. הגיוני ונכון אבל לא רק. סרטון יכול להניב תוצאות יפות גם בערוצי מדיה אחרים ורבים הם המקרים בהם יותר המרות הגיעו מערוצים פחות פופולאריים אבל שם נמצא הקהל היותר "חם" שלך. פילוח המדיה ומאפייני הקהלים של ערוצי המדיה השונים גם זה מתחום המומחיות שלי.
 
 ועכשיו איך מכפילים את הרווח
תוצרי העבודה שלי טובים ונכונים לא רק למטרות צילום וידאו לשיווק העסק אלא לכל פעילות שיווקית כמו למשל כתיבה שיווקית לאתר שאיכותה נקבעת בין היתר על בסיס חומרי הגלם שמסופקים לכותב התוכן (קהלים, שוק, מתחרים, יעדים ומטרות, שפה תקשורתית...). כלומר, את אותם פילוחים, ניתוחים, מידע והמלצות באפשרותך ליישם גם בערוצי שיווק ופרסום נוספים וכך להשיג גם בהן יתרון על פני המתחרים ולהכפיל רווחים. 
למידע נוסף על צילום וידאו לשיווק העסק
אני מזמינה  אותך להתקשר אלי
 050-9019031
או למלא את הפרטים בטופס ואני אחזור אליך בהקדם
ורד עמיאל שטרנשוס
פיתוח עסקים מיתוג וניהול השיווק
מרבית הגולשים בדף זה עברו לדף: שיווק באינטרנט

דוגמא לשימוש בסרטון וידאו - שיחה בנושא יתרונות השימוש בשיווק ישיר: