דף הבית >> שיווק באינטרנט >> כתיבה שיווקית
צור קשר

כתיבה שיווקית. הכלי שמקדם אתרים והופך גולשים ללקוחות, אבל...

כתיבה שיווקית תניב קידום ולקוחות רק אם יתקיימו שני תנאים:
באחד – עבודת הכתיבה תופקד בידיו של כותב תוכן מעולה.
בשני – כותב התוכן יעבוד על פי בריף מסודר ובו אני פורשת את מפת זירת הפעילות (סקר שוק, מיפוי מתחרים, זיהוי קהלים, מאפייני גולשים...), מגדירה את האסטרטגיה השיווקית ובהתאמה את האסטרטגיה התקשורתית. וזה מוכח:

אי אפשר למכור מבלי לשכנע!
זהו כלל ידוע ומוכר לכל. ולכן, אתרים בהם הכתיבה השיווקית נשענה על מידע מקיף, מדוייק וחד יותר, והיכרות מעמיקה יותר עם הגולש והצורך שלו, נהנו מכלי שכנוע חזקים יותר. והתוצאה - אותם אתרים הגיעו מהר יותר וגבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל, יותר גולשים נכנסו לאתר, הם שהו בו זמן רב יותר, קנו יותר. ויש עוד. תהליכים כאלה מאותתים לגוגל שמדובר באתר איכותי שמספק לגולשים את מבוקשם וכפועל יוצא האתר מקודם עוד יותר. אמרתי מוכח? מיד אמחיש בדוגמה, אבל קודם
על תרומתי לקידום האתר שלך ולאיכות הכתיבה
השיווקית בו אני מזמינה  אותך להתקשר אלי
050-9019031
או למלא את הפרטים ואני אחזור אליך בהקדם
כתיבה שיווקית ושיפוץ מטבחים סיפור אמיתי (אחד מיני רבים)
פנו אלי שלושה שותפים שרצו לפתח מוצר/שירות חדש – שיפוץ מטבחים. בקצרה, במקום להחליף את המטבח הישן בחדש בעלות של עשרות אלפי שקלים הם מציעים לשפץ את המטבח הישן ולהביא אותו למצב של כמו החדש רק בשליש העלות.
לבשתי את בגדי העבודה, יצאתי לשטח לבצע תחקיר מעמיק, הפכתי כל אבן בתחום נגרות המטבח, מטבחים חדשים ושיפוצים. ניתחתי את הנתונים, בניתי אסטרטגיות ומודלים עסקיים, כתבתי בריף יסודי ומפורט ובו, בין היתר, הגדרתי לכותב התוכן את התקשורת השיווקית (שפה, סגנון, מסרים שיווקיים...). לא אלאה אותך בתהליך כולו ואעבור ישר לתוצאות:

1.    האתר הגיע למקום הראשון בגוגל בתוך מספר שבועות (מקום ראשון גוזר את עיקר הפעילות העסקית)
2.    זרם ההזמנות ובקשות להצעות מחיר עלה בקצב מטורף והגיע למאות בחודש.
3.    תוך חצי שנה שלושת השותפים פתחו חברה בע"מ (במקום עוסק מורשה) בגלל מחזור עסקאות של מאות          אלפי ש"ח בחודש

איך אני יודעת שהכתיבה השיווקית שיחקה כאן תפקיד ראשי?
פשוט מאד. מבדיקת נתוני התנהגות הגולש באתר (יש כלי של גוגל שנקרא גוגל אנליטיקס שפורש בפני את כל הנתונים האלה) התברר:
  • שהגולשים קוראים את התכנים במלואם (לפי זמן שהיית גולש בכל אחד מעמודי האתר),
  • הגולשים לא מסתפקים בקריאת עמוד תוכן אחד אלא עוברים מעמוד לעמוד (נתון ממצביע על העניין שהגולש מגלה באתר ובתכניו)
  • וכמובן אחוזי ההמרה הגבוהים וההנעה לפעולה המוגברת (עדות לכך שהגולש השתכנע ועכשיו הוא גם מוכן לקנות)
ויש לי עוד מה לתרום לך:
המומחיות שלי היא - ניהול השיווק, פיתוח עסקי ומיתוג. פועל יוצא של התמחות זו הם הבריפים שאני מספקת לכותבי התוכן ובוני האתר. אבל כאן לא מסתיים תפקידי. אני משמשת ככתובת להתייעץ בה ולהתחדד במסרים תוך כדי עבודת הכתיבה. אני מלווה את עבודת הקריאייטיב לסוגיה (הקשר בין עיצוב האתר למיתוג עסקי והנחיות למעצב בנוגע לשפה התקשורתית הויזואלית). בנוסף, אני אשמח להפנות אותך אל המקצוענים: מאפיין אתרים 'קליבר' בתחומו, קופירייטר 'כלי כלי' בכתיבה שיווקית ומעצבת ובונה אתרים 'תותחית' ויצירתית.
מרבית הגולשים בדף זה עברו לדף: אפיון אתר.
למידע נוסף על כתיבה שיווקית
אני מזמינה  אותך להתקשר אלי
 050-9019031
או למלא את הפרטים בטופס ואני אחזור אליך בהקדם
ורד עמיאל שטרנשוס
פיתוח עסקים מיתוג וניהול השיווק