בניית אסטרטגיה שיווקית

שיווק נכון נעשה רק על ידי תכנון מראש ומחקר מעמיק, כולל הבנה לעומק של זירת הפעילות, המגמות בזירה ובענף, מתחרים, לקוחות ומה התועלות שמחפשים ועוד.
בכדי לעשות שיווק נכון לא תמיד מספיקה הכרה של התחום בו העסק פועל....
בניית אסטרטגיה שיווקית צריכה להעשות עם הבנה מעמיקה של תחום השיווק, וידע וניסיון בבניית תכנית כזו אשר הוכיחה עצמה בפעילות השוטפת של העסק והכנסותיו.
ישנם מספר מרכיבים בכל אסטרטגיה אשר חייבים להיכלל בה – מחקר שוק הממוקד בקהל היעד, ניתוח מתחרים, ניתוח מצב השוק העדכני, הגדרת יעדים, ועוד.
 
הגדרת היעדים הוא אחד החלקים החשובים ביותר, יש להגדיר יעדים ריאליים אשר העסק יכול לעמוד בהם ולבחון את העמידה בהם אחת לתקופה (שבוע, חודש, רבעון וכו).
מה שעובד טוב ממשיכים לעשות ומה שפחות מתקנים, משפרים וממשיכים לבדוק יעילות.
 
אחד המרכיבים המהותיים ביותר בתהליך של בניית אסטרטגיה שיווקית הוא תחום הפרסום והשיווק.
תחום זה התפתח באופן מואץ בשנים האחרונות עם עלייתו של תחום הדיגיטל, ועולם הפרסום שינה את פניו לחלוטין.
לכן יש צורך באדם המבין כי יש ליצור אסטרטגיה עכשווית אשר מתייחסת למדיה הדיגיטלית ולרשתות החברתיות, ומעודכן במגמות הנוכחיות.

 

לשירותי בניית אסטרטגיה שיווקית לעסק שלך, טלפון אלי יכול להיות רב ערך עבורך...050-9019031

ןרד עמיאל שטרנשוס, יועצת עסקית ומרצה

מומחית לפיתוח עסקים, ניהול ושיווק

בניית אסטרטגיה שיווקית היא אחד הצעדים החשובים ביותר בכל עסק חדש, בין אם מדובר בעסק קטן, בינוני או גדול.
שיווק הוא אחד התחומים החשובים ביותר בעסק, אשר מסייעים לעסק להתפתח, לנצח את המתחרים ולהתרחב, ובעיקר להגדיל את הכנסותיו.